היום פרטנו כיצד עולים לעיבור גם גו"ע של ז"א מצד א"א.
העליה של גו"ע נעשתה עקב עלית נה"י דאריך למקום חג"ת דאריך.
התהליך של עלית נה"י דאריך למקום חג"ת דאריך נובע מהתהליך הבא:
ישסו"ת מקבל אור דנשמה.
ישסו"ת מאיר הארה מרחוק למקום שליש תחתון דנה"י דעתיק.
נה"י דא"א עולים לביקוש לגדלות וכתוצאה מזה מגיע אור ע"ב ס"ג.
אור ע"ב ס"ג מבטל הפרסאות בעתיק.
כתוצאה מביטול הפרסאות, נצח הוד הנמצאים בשליש תחתון דעתיק עולים ממקום מתחת לפרסה למקום נה"י האמצעים ששם מלבישים נה"י דא"א.
עם ביטול הפרסאות, א"א ועתיק נעשים לפרצוף אחד, אולם יחד עם זאת גם לכל אחד מהם יש תנועה פרטית.
גם נה"י האמצעים של עתיק עולים למקום נה"י העליונים ובהתאמה נה"י דא"א המלבישים לנה"י האמצעים דעתיק עולים למקום חג"ת דאריך המלבישים לנה"י הראשונים דעתיק.
התהליך המורכב שלמדנו דומה לתהליך שקרה בעולם הנקודים ע"י הארה דרך היסוד אולם כאן הוא קרה בדרך של אח"פ דעליה כדי שלא תהיה שבירה והרווחנו את השותפות של א"א שהוא בריח התיכון של עולם אצילות בקיום הבן היקר הנקרא ז"א שהוא שורש לישראל.